Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03 10:20 - :-))))
Автор: no1name Категория: Забавление   
Прочетен: 142 Коментари: 16 Гласове:
4

Последна промяна: 19.03 10:20


 -

image

-

                   image



____________________________________________________

:)

image


~~~~~~~~

Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On (Official Video) HD








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. no1name - "Ако искате да опознаете един ...
19.03 10:27
"Ако искате да опознаете един човек, не слушайте какво говорят другите за него, слушайте как той говори за другите"...
( Раздел - ''Регионални'')
цитирай
2. no1name - :)
19.03 10:37
''Тези, които ви разказват за мен, са същите, които ми разказват за вас.''
( Раздел - ''Клюкаро_интригантски'')
цитирай
3. no1name - :-))))
19.03 10:40
''Каква добродетел е да замълчиш понякога!
Аз го постигам, но субтитрите винаги ми излизат на лицето. ''
цитирай
4. no1name - :)))))
19.03 10:40
''Рядко ми пада пердето, ама винаги с корниза"
цитирай
5. no1name - Мдаа...
19.03 10:45
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...
цитирай
6. bellarosa01 - Обожавам сарказма на Жванецки.:)
19.03 12:33
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."
цитирай
7. no1name - Обожавам сарказма на Жванецки.:)
19.03 12:54
bellarosa01 написа:
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."


_____________

Ха! Нима преминах границата на иронията?! :-)))) Не съм усетила :) Потърпевшите да ме простят :P :))))))

p.s. Благодаря за Жванецки! Не ми се търсеше автора, толкова напираше субтитрито ми...:)))


цитирай
8. bellarosa01 - Ааа, не си. Пък и да беше, голямо важно ;)
19.03 13:30
no1name написа:
bellarosa01 написа:
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."


_____________


Ха! Нима преминах границата на иронията?! :-)))) Не съм усетила :) Потърпевшите да ме простят :P :))))))

p.s. Благодаря за Жванецки! Не ми се търсеше автора, толкова напираше
субтитрито ми...:)))


Аз по принцип споменах за сарказма на Жванецки. Велик е. Беше.
Когато те напира отвътре си е зор. Трябва да излезе. Знам как е. Хубав да е денят ти! :)))
цитирай
9. bellarosa01 - Ааа, не си. Пък и да беше, голямо важно ;)
19.03 13:31
no1name написа:
bellarosa01 написа:
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."


_____________


Ха! Нима преминах границата на иронията?! :-)))) Не съм усетила :) Потърпевшите да ме простят :P :))))))

p.s. Благодаря за Жванецки! Не ми се търсеше автора, толкова напираше
субтитрито ми...:)))


Аз по принцип споменах за сарказма на Жванецки. Велик е. Беше.
Когато те напира отвътре си е зор. Трябва да излезе. Знам как е. Хубав да е денят ти! :)))
цитирай
10. no1name - Ааа, не си. Пък и да беше, голямо важно ;)
19.03 14:00
bellarosa01 написа:
no1name написа:
bellarosa01 написа:
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."


_____________


Ха! Нима преминах границата на иронията?! :-)))) Не съм усетила :) Потърпевшите да ме простят :P :))))))

p.s. Благодаря за Жванецки! Не ми се търсеше автора, толкова напираше
субтитрито ми...:)))


Аз по принцип споменах за сарказма на Жванецки. Велик е. Беше.
Когато те напира отвътре си е зор. Трябва да излезе. Знам как е. Хубав да е денят ти! :)))


Ма, как да не е важно, бе?! Ми, не искам после люти чушлета в...Зор ще ми дойде:D :-)))))

пп. Предпочитам иронията, Bellarosa01...По-безобидна е, не наранява толкова сякаш, може пък да се замисли някой/я, да се поспре...Ама то вече кой ти мисли...Всичко живо и не_живо е в Матрицата...Уфф...
пп.2 Този синхрон с теб в мислите започна да ме плаши :)))))) Ще трябва да ги санирам :):):) :)))))))))))))))
цитирай
11. no1name - Ааа, не си. Пък и да беше, голямо важно ;)
19.03 14:03
bellarosa01 написа:
no1name написа:
bellarosa01 написа:
no1name написа:
"Мъдростта идва с годините, но често годините идват сами"...

Ето още няколко цитата от него:
"У нас какво ли не може да не бъде. У нас всичко може да не бъде. У нас каквото и да си поискаш, може да не бъде."
"Не ми казвайте какво трябва да правя и аз няма да ви казвам къде точно да се заврете! "
"Не преувеличавайте глупостта на враговете си и верността на приятелите си!"
"Ако някой ви каже, че сте многостранна личност не се главозамайвайте, може би е имал предвид, че сте гадина, идиот и паразит едновременно!"
"Да живееш красиво няма кой да ти забрани. Но ако трябва да ти се попречи – ще се намери винаги..."


_____________


Ха! Нима преминах границата на иронията?! :-)))) Не съм усетила :) Потърпевшите да ме простят :P :))))))

p.s. Благодаря за Жванецки! Не ми се търсеше автора, толкова напираше
субтитрито ми...:)))


Аз по принцип споменах за сарказма на Жванецки. Велик е. Беше.
Когато те напира отвътре си е зор. Трябва да излезе. Знам как е. Хубав да е денят ти! :)))


Не стига, че чаках 10 минути да се появи коментара ти след одобрението ми, ами ти 2 пъти си го пуснала за по-сигурно :-)))))))) Ама, пак го пускам, калабалък да става :*)))))) - нещо като дует на субтитрито с корниза ^_^ Ефектът - мина ми зорът / я е минал, я не е :-)))))/
цитирай
12. bellarosa01 - Хаха, чак сега направих асоциацията с люти чушлета в...То и там си е зор:)))
19.03 14:09
А за синхрона в повече от една глава няма страшно. Мен ако питаш, по-опасен е асинхронна в една глава. Както отбелязах по друг повод вчера, такова състояние понамирисва н клиника. Нашето е песен. Детска и безобидна.:)))
цитирай
13. bellarosa01 - Калабалък да е.:)))
19.03 14:17
no1name написа:
[quote=bellarosa01][quote=no1name][quote=bellarosa01][quote=no1name]

Не стига, че чаках 10 минути да се появи коментара ти след одобрението ми, ами ти 2 пъти си го пуснала за по-сигурно :-)))))))) Ама, пак го пускам, калабалък да става :*)))))) - нещо като дует на субтитрито с корниза ^_^ Ефектът - мина ми зорът / я е минал, я не е :-)))))/

Светът е голям и зорът ни дебне отвсякъде.:))) Къде с коментари, къде с чушлета, субтитри...Но както е казал един мой любим герой Колкото повече, толкова повече"
Направи деня ми, noname. Благодаря.:)))
цитирай
14. no1name - Хаха, чак сега направих асоциацията с люти чушлета в...То и там си е зор:)))
19.03 14:22
bellarosa01 написа:
А за синхрона в повече от една глава няма страшно. Мен ако питаш, по-опасен е асинхронна в една глава. Както отбелязах по друг повод вчера, такова състояние понамирисва н клиника. Нашето е песен. Детска и безобидна.:)))


:-))))))) Моля, моля, клиничните пътеки са кът и трябва да ги щадим! Ей, оня ден викам на GP-то:
- Искам масаж по Каса.
Тя ме пощипва по бузата и вика:
- Готова си! Догодина пак.

:-))))))))))))
цитирай
15. no1name - https://www.youtube.com/watch?v=J0ogqBcK9ow
19.03 15:11
bellarosa01 написа:


Хаха, чак сега направих асоциацията с люти чушлета в...То и там си е зор:)))
А за синхрона в повече от една глава няма страшно. Мен ако питаш, по-опасен е асинхронна в една глава. Както отбелязах по друг повод вчера, такова състояние понамирисва н клиника. Нашето е песен. Детска и безобидна.:)))



Tu Vuo' Fa' L'Americano - Hetty & the Jazzato Band
(линк като заглавие - дует синхроничност ^_^ :*)))))))

Последният ти коментар зацикли някъде по меандрите на блог.бг. Одобрих, подготвих и отговор, докато чаках, ама - нъц :(((((((
Затова отговорът му е тук, а като/ако той дойде, да си го търси :))))
пп. Отивам да си чистя ел.пощата от блог.бг. съобщения за коментари :):):) :)))))))
цитирай
16. no1name - Калабалък да е.:)))
19.03 15:54
bellarosa01 написа:


Светът е голям и зорът ни дебне отвсякъде.:))) Къде с коментари, къде с чушлета, субтитри...Но както е казал един мой любим герой Колкото повече, толкова повече"
Направи деня ми, noname. Благодаря.:)))



''Калабалък да е.:)))'' - Е, стана! :*)))))

''Колкото повече, толкова повече'' - Засега е сигурно, че до 16 броя не се губят :-)))))))))))

''Направи деня ми, noname.'' - Мойм - прайм :P :-))))


пп. Навън вали...Няма нищо по-хубаво от лошото време...
Хубава да е вечерта ти, bellarosa01 ! Благодаря!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: no1name
Категория: Други
Прочетен: 108041
Постинги: 155
Коментари: 377
Гласове: 297
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930